Hello Baby September



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


I'm back people. Like seriously lama gila aku tak update blog, sumpah rindu. Anyway sedar tak sedar esok dah masuk bulan september. So welcome baby september of 2012. That means pmr is just around the corner guys. Korang sedar ke tak yang pmr tinggal sebulan je lagi ni, siyes berdebar kan? Memang tipu lah kalau korang cakap tak berdebar? Aku kena struggle and belajar all out dalam satu bulan ni. K stress. Dah takde masa nak main main ke hape. Now aku nak kurangkan online and tumpukan sepenuh perhatian dengan sekolah and tuisyen. Alhamdulillah dalam trial lepas aku dapat 6A 1B 1C. Papepun korang doakan aku dapat straight A's taw. Oh sebelum lupa, aku nak ucap selamat menyambut hari kemerdekaan kepada semua rakyat Malaysia. Aku bangga jadi anak jati Malaysia. 1 Malaysia! Okay thats all for today, assalamualaikum and bye bye :D


No comments :

Post a Comment

Tiny Hand
 
Copyright 2013. All right reserved. Template by Fakru Razi